Ski-Doo

RENEGADE X-RS vm. 2021

alk. 17 610€

Vuoden 2021 Renegade X-RS antaa kilpailuissa todettua suorituskykyä kuljettajille, jotka haluavat dominoida jokaista ajoa. REV Gen4 -rungon ketteryyden, herkästi reagoivien Rotax-moottoreiden ja moottorikelkkojen uusimpien jousitusinnovaatioiden ansiosta jokainen reitti on hallussasi.

RUNKO: REV GEN4

MOOTTORI: ROTAX 850 E-TEC / ROTAX 900 ACE TURBO

JOUSITUS: RAS X EDESSÄ / RMOTION X TAKANA

RAS X -ETUJOUSITUS

TARKKUUTTA AJOON

Tasaisempi kaarreajo ja tarkka ohjattavuus kaikissa olosuhteissa. Kehitetty yhdessä rMotion X -takajousituksen kanssa parantamaan reittikelkkojen alustojen suorituskykyä. Leveämpi, säädettävä raideleveys ja +10 mm:n joustomatka maksimoivat vakauden, kapasiteetin ja mukavuuden.

rMOTION X REAR -TAKAJOUSITUS

TASOA ON NOSTETTU ENTISESTÄÄN

Hallinnan, mukavuuden ja kapasiteetin seuraava taso reittiajossa. Rakennettu samoille progressiivisille jousitusgeometriaperiaatteille, joista rMotion-jousitukset ovat tunnettuja – ja niihin on lisätty vielä enemmän ominaisuuksia. Täysin uudelleensuunniteltu suuremmalla joustomatkalla isojen kumpareiden vaimennusta ja uskomatonta mukavuutta varten. Pidempi etuvarsi ainutlaatuisella, säädettävällä kulmalla; sopii ihanteellisesti RAS X -etujousitukseen luoden ylivertaisen kaarreajon ja tarkan ohjattavuuden, jotka tekevät Ski-Doo-moottorikelkoista legendaarisia.

ROTAX 850 E-TEC -MOOTTORI

ENEMMÄN TEHOA

Alan tehokkain kaksitahtimoottori*. Siinä on 10 hevosvoimaa* enemmän kuin edeltäjämallissa ja uskomaton kaasuvaste. Uuden pDrive-ensiökytkimen ansiosta se reagoi 30 prosenttia nopeammin kuin 800R E-TEC, mikä mahdollistaa välittömän hallinnan.

*Perustuu BRP:n sisäiseen kaksitahtimoottorien dynamometritestaukseen optimaalisissa olosuhteissa.

ROTAX 900 ACE TURBO -MOOTTORI

TEHO KOHTAA EDISTYKSELLISYYDEN

Rotax 900 ACE Turbo reagoi kaasuun viiveettä ja tarjoaa välitöntä kiihtyvyyttä. Rotaxin valmistama, erityisesti 900 ACE -moottoriin suunniteltu turboahdin mahdollistaa luotettavuuden ja suorituskyvyn yhdistämisen ennennäkemättömällä tavalla. Kuten 900 ACE -moottorin perusmallissa, myös turboahdetussa versiossa on älykäs kaasunhallinta (iTC), jossa on kolme ajotilaa (Sport, Standard, ECO) ja sormikaasu.

X-RS-OMINAISUUDET

RACE READY

Rankkoihin kilpaolosuhteisiin suunnitellussa X-RS-paketissa on monia erikoisominaisuuksia. Eteenpäin siirretty ohjausasento mahdollistaa aggressiivisen kaarreajon ja seisaaltaan ajon. Liukurungot ja astinlaudat on vahvistettu rajuja alastuloja varten.

KYB PRO -ISKUNVAIMENTIMET

KISATASON ISKUNVAIMENTIMET

Nämä iskunvaimentimet kuuluvat MXZx 600RS -kilpakelkkojen vakiovarustukseen, joten voit olla varma, että ne ovat erittäin toimivat ja kestävät vaativissakin olosuhteissa. Lisäsäiliöllinen rakenne takaa hyvän suorituskyvyn. Iskunvaimentimet ovat huollettavat. Puristusvaimennuksen pikasäätöön ei tarvita työkaluja, ja paluuvaimennuksen säätö kuuluu vakio-ominaisuuksiin.

RS-ASTINLAUDAT

TILAA LIIKKUA

Suunniteltu aggressiiviseen seisaaltaan ajoon. Leveät ja kestävät astinlaudat ovat lähes koko matkaltaan tasaiset. Aiempaa paksumpi alumiinilevy (3 mm, aiemmin 1,8 mm) sekä etu- ja takavahvikkeet kestävät rajuimmatkin alastulot.


Pakollinen
Pakollinen

Tekniset tiedot

Korkeus126,7 cm
Pituus303,8 cm
Leveys120,9-123,2-125,5 cm
RunkoREV GEN4
MoottoriROTAX 850 E-TEC / ROTAX 900 ACE TURBO
JousitusRAS X EDESSÄ / RMOTION X TAKANA
TelamattoIce Ripper XT: 3 487 × 381 × 38 mm
VäriMusta / Sunburst Yellow/Black (vain keväällä)
Näytä tekniset tiedot