Reittiajokokemusten johtaja, vuoden 2021 MXZ X-RS, jatkaa tavoitteiden nostamista puhtaan reittiajon suorituskyvyssä uudella rMotion X -takajousituksella ja RAS X -etujousituksella.
RUNKO: REV GEN4
MOOTTORI: ROTAX 850 E-TEC, ROTAX 600R E-TEC
JOUSITUS: RAS X EDESSÄ / RMOTION X TAKANA
TARKKUUTTA AJOON
Reittiajokokemusten johtaja, vuoden 2021 MXZ X-RS, jatkaa tavoitteiden nostamista puhtaan reittiajon suorituskyvyssä uudella rMotion X -takajousituksella ja RAS X -etujousituksella.
TASOA ON NOSTETTU ENTISESTÄÄN
Hallinnan, mukavuuden ja kapasiteetin seuraava taso reittiajossa. Rakennettu samoille progressiivisille jousitusgeometriaperiaatteille, joista rMotion-jousitukset ovat tunnettuja – ja niihin on lisätty vielä enemmän ominaisuuksia. Täysin uudelleensuunniteltu suuremmalla joustomatkalla isojen kumpareiden vaimennusta ja uskomatonta mukavuutta varten. Pidempi etuvarsi ainutlaatuisella, säädettävällä kulmalla; sopii ihanteellisesti RAS X -etujousitukseen luoden ylivertaisen kaarreajon ja tarkan ohjattavuuden, jotka tekevät Ski-Doo-moottorikelkoista legendaarisia.
ENEMMÄN TEHOA
Alan tehokkain kaksitahtimoottori*. Siinä on 10 hevosvoimaa* enemmän kuin edeltäjämallissa ja uskomaton kaasuvaste. Uuden pDrive-ensiökytkimen ansiosta se reagoi 30 prosenttia nopeammin kuin 800R E-TEC, mikä mahdollistaa välittömän hallinnan.
*Perustuu BRP:n sisäiseen kaksitahtimoottorien dynamometritestaukseen optimaalisissa olosuhteissa.
VÄLITÖNTÄ TEHOA. VIIVEETÖN REAGOINTI.
Rotax 600R E-TEC -moottorissa on hyödynnetty suorituskykyisemmän 850 E-TEC -moottorin tavoin toisen sukupolven E-TEC-teknologiaa, ja se tarjoaa välittömän kaasuvasteen ja räväkän kiihtyvyyden. Moottori asettaa 600-kuutioisten luokalle uuden mittapuun, luotettavuudellaan sekä polttoaine- ja öljytaloudellisuudellaan.
LEGENDAN UUSI SUKUPOLVI
Neljännen sukupolven REV-runko on suunniteltu aggressiivisille kelkkailijoille. Kapea ja pienikokoinen runko antaa kuljettajalle lisää liikkumatilaa ja mahdollistaa paremman ohjattavuuden. Kelkka on erittäin herkkä keskitetyn painopisteen (erityisesti sivusuuntaisen), kevyemmän painon ja alan johtavan jousituksen ansiosta.
NOPEA, TEHOKAS, HELPPOKÄYTTÖINEN
Uudella pDrive-kytkimellä on tärkeä merkitys REV-kelkkojen nopeuden kannalta. Kytkimen nopeat ja kitkattomat kaksoisrullat siirtävät voiman perinteisten liukunastojen sijaan. Neulalaakeroidut ylikokorullat, leveät keskipakopainot ja akseli-akselilla-rakenne varmistavat sujuvan toiminnan ja pitkän käyttöiän. Erittäin herkkä vastaavuus kuormituksen vaihteluun, erinomainen kierrosluvun ylläpitotarkkuus ja 1,3 kg kevyempi kuin TRA VII.
TILAA LIIKKUA
Suunniteltu aggressiiviseen seisaaltaan ajoon. Leveät ja kestävät astinlaudat ovat lähes koko matkaltaan tasaiset. Aiempaa paksumpi alumiinilevy (3 mm, aiemmin 1,8 mm) sekä etu- ja takavahvikkeet kestävät rajuimmatkin alastulot.
VALMIINA KISAAN
Rankkoihin kilpaolosuhteisiin suunnitellussa X-RS-paketissa on monia erikoisominaisuuksia. Eteenpäin siirretty ohjausasento mahdollistaa aggressiivisen kaarreajon ja seisaaltaan ajon. Liukurungot ja astinlaudat on vahvistettu rajuja alastuloja varten.
Korkeus | 126,7 cm |
Pituus | 292,5 cm |
Leveys | 120,9-123,2-125,5 cm |
Runko | REV GEN4 |
Moottori | ROTAX 850 E-TEC / ROTAX 600R E-TEC |
Jousitus | RAS X EDESSÄ / RMOTION X TAKANA |
Telamatto | Ice Ripper XT 3 269 × 381 × 38 mm |
Väri | Liquid Titanium / Lava Red |