Backcountry X-RS venyttää crossover-kelkkojen koko määritelmää, sillä pärjää hyvin niin vaativassa maastossa kuin reittiajossakin. Sen ansiosta jokaisessa ajossa voidaan silmänräpäyksessä siirtyä syvästä puuterilumesta töyssyisille reiteille.
RUNKO: REV GEN4
MOOTTORI: ROTAX 850 E-TEC
JOUSITUS: RAS 3 EDESSÄ / CMOTION TAKANA
KÄYNNISTIN: ELECTRIC
ENEMMÄN TEHOA
Alan tehokkain kaksitahtimoottori*. Siinä on 10 hevosvoimaa* enemmän kuin edeltäjämallissa ja uskomaton kaasuvaste. Uuden pDrive-ensiökytkimen ansiosta se reagoi 30 prosenttia nopeammin kuin 800R E-TEC, mikä mahdollistaa välittömän hallinnan.
*Perustuu BRP:n sisäiseen kaksitahtimoottorien dynamometritestaukseen optimaalisissa olosuhteissa.
CROSSOVER-KONTROLLIA KAARTEISIIN
Crossover-jousituksessa yhdistyvät reittikelkkojen rMotion-jousituksen ja syvän lumen kelkkojen tMotion-jousituksen parhaat ominaisuudet, kuten etu- ja takapukkien jäykkyys ja tehokas painonsiirto. Näin saavutetaan erinomainen vakaus käännöksissä ja ketteryys maastoajossa. Siinä on myös progressiivinen jousitusgeometria, kuten uusimmissa Ski-Doo-takajousituksissa, mikä takaa ylivoimaisen käsiteltävyyden ja mukavuuden. Taitetut liukurungot mahdollistavat ketterämmän kääntyvyyden sekä parantavat huippunopeutta ja polttoainetaloudellisuutta.
KISATASON ISKUNVAIMENTIMET
Nämä iskunvaimentimet kuuluvat MXZx 600RS -kilpakelkkojen vakiovarustukseen, joten voit olla varma, että ne ovat erittäin toimivat ja kestävät vaativissakin olosuhteissa. Lisäsäiliöllinen rakenne takaa hyvän suorituskyvyn. Iskunvaimentimet ovat huollettavat. Puristusvaimennuksen pikasäätöön ei tarvita työkaluja, ja paluuvaimennuksen säätö kuuluu vakio-ominaisuuksiin.
TILAA LIIKKUA
Suunniteltu aggressiiviseen seisaaltaan ajoon. Leveät ja kestävät astinlaudat ovat lähes koko matkaltaan tasaiset. Aiempaa paksumpi alumiinilevy (3 mm, aiemmin 1,8 mm) sekä etu- ja takavahvikkeet kestävät rajuimmatkin alastulot.
LEGENDAN UUSI SUKUPOLVI
Neljännen sukupolven REV-runko on suunniteltu aggressiivisille kelkkailijoille. Kapea ja pienikokoinen runko antaa kuljettajalle lisää liikkumatilaa ja mahdollistaa paremman ohjattavuuden. Kelkka on erittäin herkkä keskitetyn painopisteen (erityisesti sivusuuntaisen), kevyemmän painon ja alan johtavan jousituksen ansiosta.
NOPEA, TEHOKAS, HELPPOKÄYTTÖINEN
Uudella pDrive-kytkimellä on tärkeä merkitys REV-kelkkojen nopeuden kannalta. Kytkimen nopeat ja kitkattomat kaksoisrullat siirtävät voiman perinteisten liukunastojen sijaan. Neulalaakeroidut ylikokorullat, leveät keskipakopainot ja akseli-akselilla-rakenne varmistavat sujuvan toiminnan ja pitkän käyttöiän. Erittäin herkkä vastaavuus kuormituksen vaihteluun, erinomainen kierrosluvun ylläpitotarkkuus ja 1,3 kg kevyempi kuin TRA VII.
CROSSOVER-TARKKUUTTA
Sama geometria ja ohjausominaisuudet kuin syvän lumen RAS 3 -etujousituksessa parantavat suorituskykyä ja takaavat kevyen ohjaustuntuman sekä kelkkareiteillä että maastossa. Suunniteltu erityisesti crossover-käyttöön. Kaksi raideleveyttä: 102 cm ja 97,5 cm.
Korkeus | 128,3 cm |
Pituus | 317,4-328,4 cm |
Leveys | 114-118 cm |
Runko | REV GEN4 |
Moottori | ROTAX 850 E-TEC |
Jousitus | RAS 3 EDESSÄ / CMOTION TAKANA |
Telamatto | PowderMax: 3 705 × 406 × 51 mm / 3 912 × 406 × 64 mm |
Väri | Musta / Catalyst Grey/Lava Red (vain kevät) |