Lynx

Rave RE 600R E-TEC

alk. 15 090€

REITTIEN UUSI KUNINGAS

Entistä tehokkaampi ja kierrosherkempi Rotax 600R E-TEC -moottori on istutettu Radien-runkoon. Kokonaisuuden viimeistelevät herkkätoimiset ja monipuolisesti säädettävät Kashima-pinnoitetut KYB-iskunvaimentimet. Tervetuloa 600-luokan uusi kuningas!

JOUSITUKSEN KALIBROINTI

ENDURO 

MOOTTORI ROTAX 600R E-TEC

ISKUNVAIMENTIMET KYB KASHIMA 40 HLCR EDESSÄ / KYB KASHIMA 46 HLCR KESKELLÄ JA TAKANA

ROTAX 600R E-TEC -MOOTTORI

HUIPPUTEHOA

Rotax 600R E-TEC on 850-kuutioisen pikkuveli. Uutuusmoottorissa on 5 hevosvoimaa enemmän huipputehoa kuin edeltäjässään, mutta suurin muutos on moottorin parantunut kierrosherkkyys. Vaikka moottori reagoi kaasuun huomattavasti aiempaa terävämmin, on luokkansa paras polttoainetaloudellisuus säilynyt ennallaan. 600-luokan uusi valtias on syntynyt!

RADIEN-RUNKO

HALLITTAVUUDEN EHDOILLA

Optimaalinen painon keskittäminen on vakaan ajokokemuksen perusta. Kavennetun telatunnelin sekä kapean istuimen ja polttoainesäiliön ansiosta ajoasento on mukava ja kelkan selässä on helppo liikkua. Integroitu tunnelin lämmönvaihdin takaa kevyen ja tehokkaan jäähdytysratkaisun.

RADIEN-OHJAAMO

SUUNNITELTU YMPÄRILLESI

Ohjauslaitteet on suunniteltu kuljettajan lähtökohdista: mittaristo on asennettu matalaksi. Kavennettu telatunneli sekä kapeaa istuin ja polttoainesäiliö tekevät kelkan selässä liikkumisesta vaivatonta.

KASHIMA-PINNOITETUT KYB HLCR -ISKUNVAIMENTIMET

ENSILUOKKAISTA ISKUNVAIMENNUSTA

Hitaan ja nopean puristusvaimennuksen sekä paluuvaimennuksen pikasäädöt. Monipuolisen säädettävyyden ansiosta jousitus on helposti muutettavissa kuljettajan yksilöllisten mieltymysten ja vallitsevien ajo-olosuhteiden mukaiseksi. Kashima-pinnoite pienentää vaimentimen sisäistä kitkaa.

PPS²-3300-TAKAJOUSITUS

VOITOKASTA JOUSITUSTEKNOLOGIAA

Jousituksen salaisuus on progressiivinen vipusuhde ja pitkä joustomatka. Kytkemättömän telaston pukkien itsenäinen toiminta parantaa sen kykyä myötäillä ajoalustan epätasaisuuksia. 3 269 mm pitkä telamatto tarjoaa erinomaisen veto- ja jarrutuspidon sekä tekee kelkasta vakaan vauhdikkaassa ajossa ja patikkoisella reitillä.

LFS-ETUJOUSITUS

ENEMMÄN KONTROLLIA JA VAKAUTTA

LFS-etujousitus on 300 g edeltäjäänsä kevyempi, mikä tekee jousituksen toiminnasta herkemmän. Iskunvaimennus on entistä parempi pidemmän joustomatkan ja maavaran ansiosta.

PYÖRISTETYT SIVUPANEELIT

LUONNOLLINEN AJOASENTO

Muotoilu mahdollistaa tehokkaat nojausliikkeet käännöksissä. Pyöristetyt sivupaneelit on suunniteltu aggressiiviseen ajoon patikkoisella reitillä.

PDRIVE -KYTKIN

OTA KÄRKIPAIKKA

Kytkimen nopeasti reagoivat ja kitkattomat kaksoisrullat siirtävät voiman perinteisten liukunastojen sijaan. Erittäin herkkä vastaavuus kuormituksen vaihteluun, erinomainen kierrosluvun ylläpitotarkkuus, 1,3 kg kevyempi (verrattuna TRA VII) ja lähes huoltovapaa.

RAVE-ISTUIN

URHEILULLISEN MUKAVA

Sporttiseen ajoon suunniteltu Rave-istuin on etuosastaan kapea ja takaosastaan leveä. Istuimen runsas pehmustus takaa mukavuuden pitkillä ajomatkoilla ja haastavilla reiteillä.

BLADE XC -SUKSET

KEVYT JA TARKKA OHJAUS

Blade XC -sukset ovat 2 200 g Blade-suksiparia kevyemmät, ja ne tarjoavat samat täsmälliset ohjausominaisuudet pienemmällä ohjausvoimalla.


Pakollinen
Pakollinen

Tekniset tiedot

KORKEUS 1230 mm
PITUUS 2950 mm
LEVEYS 1265 mm
RUNKO RADIEN
MOOTTORI ROTAX 600R E-TEC
JOUSITUS LFS EDESSÄ / PPS²-3300 TAKANA
VÄRI Viper Red and Black
Näytä tekniset tiedot